sen kazan

internette sende kazanabilirsin


adsense ile bu reklamı bir daha gösterme uygulaması hakkında

Paylaş
avatar
TurSonHalAdmin
Yetkinyönetmen






Cinsiyet : Erkek
Balık

At

Mesaj Sayısı : 783

Kayıt tarihi : 13/12/09
Yaş : 51

adsense ile bu reklamı bir daha gösterme uygulaması hakkında

Mesaj tarafından TurSonHalAdmin Bir Perş. Tem. 12, 2012 8:45 pm

Kullanıcıların görecekleri reklamlar üzerinde denetim sahibi olmasını
sağlamak amacıyla çeşitli yatırımlar yapıyoruz. YouTube'da, TrueView
reklam ürünlerimiz ile video reklamlarını izlemeden atlayabiliyorsunuz.
Google aramada “Neden bu Reklam?” öğesini tıklayabilir ve
ilgilenmediğiniz sitelerin reklamlarının görüntülenmesini
durdurabilirsiniz. Google Görüntülü Reklam Ağı reklamlarının üzerinde
bulunan AdChoices simgesini tıklayarak ulaşacağınız Reklam Tercihleri Yöneticisi
ile bir müşteri olarak ilgi alanı kategorilerini düzenleyebilir veya
Görüntülü Reklam Ağı üzerindeki yeniden pazarlama reklamları da dahil
olmak üzere, ilgi alanına dayalı öğeleri devre dışı bırakabilirsiniz.

Önümüzdeki birkaç hafta boyunca Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki bazı görüntülü reklamların
köşesinde küçük bir [x] simgesi görüntülenecektir. Kullanıcı [x]
öğesini tıkladığında, artık söz konusu kampanyadan yeni reklam
görmeyecektir. [x] simgesi ilk olarak yeniden pazarlama ve ilgi alanı
kategorilerine dayalı reklamlarda gösterilecektir.





[x] öğesini tıklayan kullanıcı için reklamın
kaldırıldığını gösteren bir onay sayfası ve Reklam Tercihleri Yöneticisi
bağlantısı görüntülenecektir. Bu şekilde sağlanan geri bildirim ayrıca
reklamlarımızı iyileştirmemizi sağlayacaktır.

Bu simgenin
tıklanması, reklamın size müşteri olarak tekrar görülmeyeceğini %100
garanti etmez; örneğin aynı reklam farklı bir reklam şirketi tarafından
gösterilebilir veya pazarlamacı belirli bir web içeriğini hedefleyen
farklı bir kampanya yürütebilir. Ancak kullanıcılara reklamlar üzerinde
kontrol sağlamanın, pazarlamacılara ve web sitelerine daha iyi reklam
sağlama konusunda yardımcı olacak, doğru yönde önceden atılmış bir adım
olduğunu düşünüyoruz.

Bu yeni özelliğin, ekosistemin tamamı için
faydalı olacağını düşünüyoruz; kullanıcılar yaşadıkları deneyimi kontrol
edebilir ve belirli reklamlarla ilgilenmediklerini belirtebilir;
reklamverenler artık reklamları ilgilenmeyen kişilere göstermek için
para harcamaz; yayıncılar ise daha yüksek performanslı (ve muhtemelen
daha değerli) reklamlar elde eder ve hedef kitleleri açısından ilgi
çekici olmayacağını düşündükleri reklamları filtrelemek için zaman
harcamazlar.

İnternet reklamcılığı webin temelini oluşturur ve
milyonlarca işletmeyi destekler. Kullanıcıları için sağlayacağı kontrol
anlamında şimdiden benzersizdir. Şu anda bu yeniliğin ilk aşamalarını
yaşamaktayız, önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok daha fazlası bu
özelliğe eklenecektir.

Gönderen: Michael Aiello - Ürün Yöneticisi

    Forum Saati Çarş. Ara. 13, 2017 8:49 pm